charlotteschoenmaker.reismee.nl

Afscheidsfeestje en de allerlaatste voorbereidingen!

Lieve allemaal,


Na maanden, weken en inmiddels dagen aftellen is het bijna zover! Morgen vertrek ik naar het hotel bij Schiphol, om woensdagochtend eindelijk echt te kunnen vertrekken naar de Filipijnen!

Laughing


Vaccinaties gehad, visum geregeld, laatste inkopen gedaan en zoveel mogelijk spullen in mijn backpack gedaan. (je hebt toch best veel nodig voor 4 maanden) Dat alles was een uitdaging opzich, van het Filipijnse visumbureau in Den Haag zoeken tot mijn backpack goed inpakken zodat alles erin past, haha!
Tongue Out


Gisteren was mijn afscheidsfeestje en dat was heel erg gezellig! Allemaal lieve vrienden en familie bij elkaar, wat een rijkdom!
Embarassed
En daarbij hadden we ontzettend geluk met het weer; 22 graden en zon, en dat voor maart! Dus we hebben heerlijk buiten kunnen BBQen en vooral veel gelachen!

Vandaag nog even lekker op mijn gemakje de allerlaatste dingetjes checken en vooral nog even genieten van de luxe en het gemak van Nederland
Wink

(waaronder een bruine boterham met pindakaas
Tongue Out
)

Mijn volgende bericht zal vanaf de Filipijnen zijn!
Liefs,



Charlotte


PS: Laat gerust berichtjes achter, onderaan de blogs.
PPS: Het is 6 uur later op de Filipijnen dan in NL, dus mocht er iemand op een gegeven moment met mij willen skypen, mail me dan even ;)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active