charlotteschoenmaker.reismee.nl

Oeps I did it again...

Lieve familie, vrienden en overige bloglezers,


Zoals de meeste van jullie inmiddels wel van mij gewend zijn, heb ik weer wilde reisplannen in mijn hoofd gehaald... Dit keer ga ik naar de Filippijnen!

Innocent


De Filippijnen staan al heel lang op mijn "To-travel-list" en nu kreeg ik vanuit mijn opleiding (HBO-Verpleegkunde) de mogelijkheid om een tijdje (3 maanden) in het buitenland stage te gaan lopen. Daar heb ik natuurlijk geen moment over getwijfeld. En het eerste wat ik dacht toen ik alle verschrikkelijke beelden zag van de ravage die tyfoon Hayan heeft aangericht was: Daar wil ik heen! Daar hebben ze écht hulp nodig!!

Tijdens het sollicitatiegesprek zei de minor coordinator dan ook het volgende:
"Waarom hebben we dit gesprek eigenlijk? Of ik je toelaat tot de minor of niet, jij gaat toch wel!". Haha ja daar had hij gelijk in. Maar ik ben gewoon aangenomen, dus ik krijg er nog studiepunten voor ook!
Wink


Ik kan helaas niet direct gaan, moet eerst mijn stageperiode in Nederland nog afronden. Ik moet immers toch ook mijn diploma halen... Dus nog even door bikkelen, dan de reis voorbereiden middels lessen over global health en interculturele verschillen en dan kan ik eind maart/begin april echt vertrekken!

Er gaan trouwens drie andere studenten tegelijkertijd die kant op, dus ik ga ditkeer niet alleen. Een van hen is Lize, een vriendin van mij dus we zullen daar vast veel steun en gezelligheid van elkaar hebben. De andere 2 ken ik nog niet.

Middels deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn reiservaringen en ervaringen tijdens het werken in een lokaal Filippijns ziekenhuisje. Mezelf kennende zal het weer een groot avontuur worden, met hilarische en bijzondere momenten!

Plaats gerust weer berichtjes/reacties onder aan mijn verhalen :)

Liefs,


Charlotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active